piątek, 12 października 2012

Dzisiaj mam dla Was kilka stylizacji oraz ciekawy manicure.Oczywiście będzie też piosenka i pochwalę się swoim zegarkiem (prezent urodzinowy) oraz perfumami.
1 Sposób na małą czarną

2 Maxi także na jesień

3 Butelkowa zieleń jeden z kolorów tego sezonu

4 Naukowo udowodniono ,że kobieta mająca na sobie coś czerwonego jest dla mężczyzn   bardziej zauważalna i atrakcyjniejsza a co za tym idzie bardziej sexowna

5 Kolejna maxi na jesień

6 A oto mój zegarek, prezent od mojego K. ;*

7 zostały wycofane ze sprzedaży, na szczęście udało mi się znaleźć je na allegro . To jeden z moich ulubionych zapachów dla niektórych za słodki aczkolwiek mi się podoba.

8  

9 Cieniowane spodnie

10 oryginalny i ciekawy sposób na manicure
Piosenka dnia: tak na dobry początek oczekiwanego,przynajmniej przeze mnie, weekendu
http://www.youtube.com/watch?v=e3ELez9DySE

2 komentarze: