poniedziałek, 15 października 2012

Dzisiaj kosmetyki ,które używam oraz opinia o nich. Może komuś się przyda. Ps. mam nadzieję ,że na zdjęciach robionych prze ze mnie wszystko dobrze widać. 
1 ułatwia rozczesywanie i odbudowuje włosy 

2 dla tych co nie lubią w sprayu ,ja stosuje raz jedną raz drugą 
i naprawdę pomagają
3 żel do mycia twarzy , krem do skóry ze skłonnościami do wyprysków,płyn do demakijażu aczkolwiek go średnio polecam nie ma przyjemnego zapachu i czasem po zastosowaniu go skóra jest lekko czerwona

4 tusz w miarę tani a bardzo dobry, czerwona pomadka z rimel i  podkłąd , extra jest z tym ,że drogi 
(kupuję go jak jest przeceniony w oriflame)
5 moje ulubione lakiery do paznokci i odżywka z eveline cosmetic 8w1

6 maseczka do twarzy z zieloną glinką polecam 

7 podkład mam go od 2 tygodni i jak na razie się sprawdza,dobrze się rozprowadza , nie tworzy "maski",ma naturalny kolor

8 perfumy
Piosenka    http://www.youtube.com/watch?v=ym5AQ5DfuU4

3 komentarze: