poniedziałek, 24 września 2012

Od wczoraj mamy jesień. Z jednej strony strasznie się cieszę, bo uwielbiam kolorowe liście,kasztany,żołędzie i to ,że wtedy mam urodziny ;) Nie lubię jednak tego,że trzeba wrócić na uczelnie,że zrobi się dużo zimniej,często będzie padał deszcz ;( No i jeszcze jeden plus można zacząć tworzyć nowe stylizacje a dzięki kochanym ludziom wokół siebie zapomnieć o jesiennej depresji ;*
1 zakochałam się w tym kolorze


3 Parasolka się przyda na jesień,a jest piękna 

4


6 na większy deszcz

7 na wyjście


9 I tu uwaga!!! Stylizacja jest stworzona przez mojego K. bez mojej ingerencji  .Więc jeśli chcecie się podobać mężczyznom "bierzcie i jedzcie z tego wszyscy "xd
Ps.Swoją drogą ciekawe,że mam identyczną bluzkę ;)
Piosenka na dziś z dedykacją dla tych , którzy po prostu są ;* -->   http://www.youtube.com/watch?v=ucb3daErKAE

2 komentarze:

  1. Hmmm... Trzeba będzie chyba zrobić jeszcze jakąś inną.

    I 1 jest super. I super szpilki. A poza tym to 7 też

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak burgund jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń