sobota, 22 września 2012

Dzisiaj coś w stylu : "Gwiazd na dywaniku". Będzie się to pojawiało  raz na jakiś czas, może raz w tygodniu ,ale nie obiecuję. Mam nadzieję , że się w komentarzach do tego przyłączycie. Dzisiaj na "dywaniku" Maja Sablewska (dla Mohito).
1 Zacznę od dołu :buty z odkrytymi palcami  ,czarne niby klasyczne  aczkolwiek totalnie nie w moim guście myślę , że inne        buty wyglądałyby do tej stylizacji o wiele lepiej.Sukienka zwiewna "ciapata" z modnym dłuższym tyłem ukazująca długie zgrabne nogi + gruby czarny sweter. Całość komponuje się całkiem,całkiem.

2 Zwykła, biała bokserka, proste,jeansowe rurki , mała czarna torebka i czarna narzutka coś w czym chyba każdy dobrze wygląda.Do tego okulary i jest stylowo.

3 Tym razem buty extra,natomiast legginsy z elementami czegoś w stylu skóry  okropne .Ciekawy sweter/płaszcz.Cała stylizacja wydaje się jednak nudna.Brakuje mi tu biżuterii.

4 Kolejny raz prosto, klasycznie w najbardziej popularnych kolorach : czarnym i białym.  Całość pasuje do siebie i do  Mai.

5 Buty tragiczne. Z czubem , metalowym obcasem,krótką  cholewką. Porażka.Krzywda dla całej stylizacji , która gdyby nie buty byłaby super. Najbardziej podoba mi się ramoneska.

3 komentarze:

  1. a nie przypadkiem Sablewska?:) buty z ostatniego zdjęcia wg mnie świetne, widziałam wiele stylizacji z nimi w roli głównej, bardzo udanych zresztą. Ogólnie ona fajnie się ubiera, ale co do legginsów masz 100% racji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko mi opisywać tyle zdjęć naraz, więc powiem, że ogólnie spoko

    OdpowiedzUsuń