środa, 16 stycznia 2013

Obejrzałam wczoraj pewien amerykański program , dokładniej ranking 10 ponadczasowych rzeczy,które każdy powinien mieć w swojej szafie.Oto lista :
1.jeansy
2.mała czarna
3.okulary przeciw słoneczne -koniecznie w czarnych oprawkach
4.biała koszulka
5.szpilki
6.prochowiec/trencz-klasyczny beżowy lub czarny
7.biustonosz
8.kapelusz
9.mini-jednak nie wulgarna
10.czerwona pomadka-dobrana do naszego typu urody
Ps. Ja od siebie dodałabym jeszcze perły i czerwony lakier do paznokci.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


5 komentarzy:

  1. hmm... właściiwie wiekszość rzeczy posiadam, zgadzam soę z tobą co do lakieru ale do pereł nie jestem przekonana - nigdy ich nie nosiłam, nie mój styl, choć nie mówię, że podobają mi się stylizacje z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomiędzy że a podobają miało być nie [ups] xD

      Usuń
  2. skoro każdy powinien mieć biustonosz to i majtki :D (nie no...taki suchar) ja też nie uważam żeby perły były obowiązkowe. i ciągle nie mam swojej idealnej małej czarnej ;( czerwonej szminki też nie chcę.szkoda, że nie wszystkim pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Pereł też raczej nie noszę ale jeśli chodzi o ponadczasowość to na pewno bo od ilu lat już są i nikt nie powie że są nie modne lub brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, jeszcze tylko mała czarna i będę miał wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń